Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15 grudnia godz.04.22 oplacilem 71.99 zl zamówiony produkt kapsulki kawa,nadawca teierdzi ze nie otrzymal pieniedzy ,prosze o natychmiastowe wyjasnienie stej sprawy,mam potwierdzenie z banku Revolut zaplacono 71,99 zl koncówka karty VISA .......4078 ,Piotr [edytowano]
@Client:103825726 Cześć. 🙂 Na swoim koncie masz dwa zamówienia kapsułek do ekspresu od tego samego sprzedającego z 15 grudnia. Są to zamówienia:
cb2376d0-9af8-11ee-9fef-4b57484fa6cf (zamówienie opłacone, paczka jedzie do Ciebie z Pocztexcem, możesz ją śledzić tutaj: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=PX6532867197)
70ce9350-9af7-11ee-97b4-4b04815f23ff (zamówienie nieopłacone)
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie raz (1 x 71,99 zł), to wszystko się zgadza, a sprzedający po prostu nie zauważył zdublowanego zamówienia.