anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego zanikają z mojego konta przyznane z tyt.zakupów monety?

Client:73349909
#7 Wielbiciel#

W ubiegłym roku bez mojego udziału tzn. bez chęci wymiany na bon rabatowy zniknęły monety które zgromadziłam.  Podobnie jest i w tym roku. Wcześniej zniknęły 4 monety z terminem ważności do 2023 roku, a teraz jeszcze kolejnych 6 przyznanych z zakupu dokonanego 1 grudnia od firmy Hitycelebrytki. Dlaczego tak się dzieje?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Monety nie znikają ale mają czas ważności czyli rok, ale jak masz wątpliwości to pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb&subjectId=a4520b1d-0...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:73349909 może termin ważności mija, a może robisz zwroty towaru to i monety znikają 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:73349909
#7 Wielbiciel#

Nie dokonałam zwrotu tego i innych towarów, a ważność ich jest obowiązująca w 2023 roku. Taką informację mam w historii monet.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie pilnujesz i przepadają, niestety.🤗

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:73349909 Cześć. 🙂 Z tego co widzę 17 sierpnia 2022 wymieniłeś monety na kupon, a następnie 5 grudnia ponownie wymieniłeś monety na kupon. 

Kupon z 17 sierpnia wykorzystałeś podczas zamówienia 45d5d7b2-1e2c-11ed-9321-653d0c699d5d (anulowanego, zatem kupon powinien wrócić). 

Kupon z 5 grudnia nie został wykorzystany podczas zakupów i stracił swoją ważność. Ważność kuponu po wymianie to 2 tygodnie. 

oznacz moderatorów

Client:73349909
#7 Wielbiciel#

Tylko że ja żadnych monet nie wymieniałam na kupony. Nawet przez dłuższy czas nie zaglądałam do monet. Dopiero wczoraj.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:73349909 Taka wymiana nie dzieje się automatycznie. Czy w takim razie nie Ty robiłaś zakupy numer 45d5d7b2-1e2c-11ed-9321-653d0c699d5d? Być może ktoś niepowołany ma dostęp do Twojego konta?

oznacz moderatorów

Client:73349909
#7 Wielbiciel#

Zakup owszem anulowałam 17.08, ale kupon nie wrócił, chociaż nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego podczas tego nieudanego zakupu tam się pojawił. Ale ponieważ anulowałam zakup nawet na to nie zwróciłam uwagi, że tam pojawił się jakiś kupon. Teraz jednak jak Pani zwróciła mi na to uwagę sprawdziłam i faktycznie zobaczyłam że jest tam kupon, ale tak jak Pani zasugerowała powinien on wrócić, a jednak znikł. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:73349909 Widzę, że dzisiaj anulowałaś płatność za to zamówienie. W ciągu 24 godzin kupon powinien odnowić się na Twoim koncie. 

oznacz moderatorów

Client:73349909
#7 Wielbiciel#

Ja nie anulowałam dziś żadnego zamówienia. Też widzę jakiś ruch na moim koncie. Pojawiły się monety. Nie mam pojęcia co się dzieje.

oznacz moderatorów