Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie musisz ale nie dziw się, że tak robi. Allegro wprowadziło taki system punktacji kont sprzedających, że nawet jedna gwiazdka w dół potrafi pozbawić smarta i w konsekwencji większości dochodów. Negatyw to dla niektórych dosłownie tragedia, szczególnie w czasach kryzysu. Jak na mój gust to z dostarczeniem nowych elementów zachował się pięknie i tego bym się nie czepiała. Inną sprawą jest wysyłka po 3 tygodniach, to by mnie wnerwiło. Oczywiście należy przy tym zwrócić uwagę jaki czas wysyłki deklarował sprzedający, a nie to wróżenie allegro na zielono...
Dziękuję za odpowiedź,rozumiem jak to działa. Nie jestem złośliwym klientem. Również pracuje w tej branży i ważne jest dla mnie aby klient dostał dobrze zweryfikowany towar- bo to moja wizytówka. Tak samo jeśli wiem ,że będzie opóźnienie w realizacji zamówienia,też jest to uwzględnione w aukcji. Dziwna sytuacja, bo pierwszy raz mam z czymś takim się spotkałam Pozdrawiam
Nie musisz. A jak nadal sprzedający będzie Cię nękał kontaktem to go postrasz ze to zgłosisz do odpowiednich służb.
Do jakich "służb"? CBA? CBŚ? CIA? FBI? BOR? 🤣
NBA
Dziękuję za odpowiedź. Najbardziej zależało mi aby się dowiedzieć czy "muszę".
@monocentropusb Nie dziw się że się upomina o anulowanie komentarza skoro miał obiecane że jak wymieni uszkodzone części to go anulujesz. On swoje zrobił ,wysłał drugie elementy ,pewnie na swój koszt i pewnie jeszcze wspomnianego gratisa i zapewne oczekiwał że koszty jakie poniósł i Twoje słowo nie pozwolą na zrujnowanie reputacji . Czy na pewno zasłużył na taką ocenę? Decyzja jednak należy do Ciebie.
Edytowałam swoją ocenę zaraz po otrzymaniu właściwych części, usunęłam komentarz. Chodzi mi wyłącznie o łapkę, to się ciągnie zdecydowanie za długo. A gratis...gratisem były dodatkowe drzwiczki z innymi frontami które do niczego mi nie były potrzebne. Podczas rozmowy sprzedający powiedział ,że niepotrzebne części mam zutylizować. Nie jestem jakimś złośliwym kupującym,sama pracuje w tej branży i wiem jak to wygląda z drugiej strony. Wszystkiego też nie można zwalać na kryzys itd. wystarczy uczciwy opis na aukcji( czas realizacji) i odpowiednią weryfikacja wysyłanego zamówienia.
Ocena powinna być "obiektywna" i odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji. Ale napisałaś że zmienisz komentarz po otrzymaniu gratisu i uszkodzonych części, na to się zgodziłaś i powinnaś "dotrzymać" słowa. Następnym razem składaj reklamację, dyskusję i tam rozwiążesz problem i komentarz zostanie.
@monocentropusb jestem sprzedającym i patrzę na to z innej niż Ty perspektywy . Allegro swoim działaniem do perfekcji doprowadziło eskalowanie konfliktów na linii sprzedawca - klient ,cały system jakości temu sprzyja . Sytuacja na rynku jest trudna , sprzyja to opóźnieniom i produkcji bubli , sprzedawca po mojemu stanął na wysokości zadania i ostatecznie dopiął transakcję ponosząc oczywiście dodatkowe koszty , a być może dołożył do transakcji co zapewne nie jest celem jego działalności . Nie zamierzam zmienić Twojego podejścia do całokształtu transakcji , ale może warto tak po ludzku przychylić się do prośby sprzedawcy i zmienić ocenę na pozytywną obcinając jednak gwiazdki za obsługę bo z Twojego opisu wnioskuję ,że nie była idealna .
@monocentropusb zbędne elementy szafki powinnaś odesłać sprzedającemu, na jego koszt, ponieważ uznał twoją reklamację. Niech on martwi się o utylizację.
Dziękuję, już dawno się utylizują gdzieś
@monocentropusb to Twoje słowa : " Oznajmiłam mu ,że jeżeli będzie wszystko ok z elementami to komentarz usunę."
Zdaje sie że komentarza nie usunełaś . NIe zdeklarowałaś sie do usunięcia opisu lecz do usunięcia komentarza. Wiec nalażełoby go zmienić - łacznie z łapką albo przynajmniej usunąc i nie wystawiac w ogóle.
Poza tym zdaje sie że sprzedający bardzo profesjonalnie rozwiązał Twój problem. Natychmiast dosłał elementy na miejsce tych uszkodzonych oszczedzając Tobie pracy pakowania paczki i odsyłania. Z utylizacją czyt: wyrzuceniem do kosza raczej wielkich problemów nie było 😉
Jełśi nie chciałaś reklamować i zmieniać komentarza należało to zrobić w pierwszej rozmowie i oszczedzić sprzedawcy kosztów dosyłąnia kolejnych elementów. Wówczas pozostawienie negatywa byłoby zasadne. Jeśli zdeklarowałaś sie usunąć komentarz należało to zrobic.
Następnym razem tak też zrobię. W sumie nie zgłaszałam reklamacji, wystawiłam komentarz ze zdjęciami i swoją ocenę - ma tym chciałam zakończyć bo perspektywa kolejnych dni oczekiwania mnie odstraszyła i byłam gotowa stracić te pieniądze i kupić gdzies stacjonarnie inna szafkę. Cały remont łazienki zatrzymał mi się bo czekałam na szafkę od której wiele zależało. Dziękuję za odpowiedź