Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem u Was amulet na bogactwo-konik z podkową.Do dzisiaj tzn.20.01.2021 nie otrzymałem go.
@Client:92035502 Może nie u nas, otwórz dyskusję z sprzedawcą, jak na Allegro zwykłym: https://allegro.pl/dyskusje/nowa, jak na AL:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Ma 24 godz. na odpowiedź.
ze
ciekawe czy jest taki amulet chroniący przed namolnymi klientami 🙂
@mikeza Będzie. My z @konto zamknięte będziemy rozprowadzać. Za darmo 😀
@Client:92035502 Po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Client:92035502 Jak się nie wzbogacisz, masz prawo toto reklamować. Jak Ci sprzedawca nie odda kasy, to wystąp do POK o odszkodowanie.
@Client:92035502, widzę, że jako formę płatności wybrałeś płatność przy odbiorze. Możesz skontaktować się ze Sprzedającym i zapytać, kiedy wyśle Twoje zamówienie. Do wyboru masz kilka form kontaktu.
Po zakończeniu każdej transakcji dostaniesz od nas maila z danymi Sprzedającego (adres mailowy i numer telefonu). Możesz również znaleźć te informacje w zakładce Kupione. Wystarczy, że klikniesz w opcję Szczegóły przy wybranym zakupie. Dane Sprzedającego znajdują się na dole strony.
Możesz również otworzyć Sprzedającemu Dyskusję. Ma on obowiązek wypowiedzieć się w niej w ciągu 24 godzin (oprócz soboty, niedzieli i dni wolnych od pracy). Po upłynięciu tego czasu masz możliwość poproszenia o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro.
Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości, daj proszę znać, chętnie Ci pomogę. 🙂
@mr_oma A czy jest szansa na odszkodowanie z POK, gdy talizman bogactwa nie przyniesie, czyli będzie niezgodny z opisem? 😂
Client:92035502 zacznij od zakładki ,,moje zakupy,, i sprawdź status platności , następnie dyskusja .