Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zamówiłem wkładkę drzwi do skody octavia 1,6 2002 w dniu 1 maja wpłaciłem 116,89 zł d7dd322-8be1-11ead9ba2a59co40 usługa payu - Nr. przesyłki in post 630091578041106112416798 jeśli w jakimś paczkomacie w Siemianowicach Śląskich jest ta przesyłka to proszę o zwrot no i zwrot wpłaconej kwoty za przesyłkę teraz już warsztat auto naprawił
to napisac do sprzedawcy nie tutaj
Za przesyłkę odpowiada sprzedawca - wyjaśnij to z nim w Dyskusji, w której wesprze Cię pracownik Allegro;
@xyz96 w przypadku Smarta tez?
@aesacus1955 smart nie ma tutaj żadnego znaczenia.
@Client:76771042 po to dostajesz numer przesyłki, żeby móc śledzić jej losy .
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=630091578041106112416798
Upłynął termin odbioru.
I problem się sam rozwiązał 🤧
@Client:76771042 Kod InPost wysyła smsem. Pewnie telefon zgubiłeś, albo wpisałeś zły numer. Więc pod zły adres kierujesz swe żale, to nie sprzedawca wysyła sms.
@br. Od jakiegoś czasu tylko e-mail oraz aplikacja.
ja dostaję cały czas smsami. Ale możliwe, że podał zły nr telefonu i nici z odbioru, a poczty nie sprawdzał. Dwa dni moment zleciały.
@mikeza Ja dawno temu dostałem info, że w związku z fałszywymi smsami rezygnują z tej opcji.
PS. widzę, że jest możliwość https://inpost.pl/pomoc-czy-moge-nadal-otrzymywac-powiadomienia-sms-z-informacja-o-aktualnym-statusi...
@br. Ale sprzedawca odpowiada względem kupującego za przesyłkę do momentu jej doręczenia, czyli odpowiada też za działanie poczty - swojego podwykonawcy.