anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Doklejona druga etykieta z innym numerem na sortowni InPost

rafulka12
#9 Pomysłodawca#

Sytuacja z tych raczej nietypowych. Odebrałem paczkę z paczkomatu, w której miał być mikser, okazało się, że jest całkowicie inne zamówienie od innego sprzedającego (razem z paragonem) i na innego adresata. Okazało się również, że na paczkę są naklejone dwie etykiety i domyślnie to paczka była nadana kurierem na adres, a nie do paczkomatu i widoczny jest adres tego odbiorcy na etykiecie. Etykieta z numerem mojej paczki musiała zostać naklejona na sortowni, bo według statusu numeru tej paczki z etykiety z adresem to ona nadal jest na sortowni. Czyli na sortowni została doklejona nowa etykieta z moim numerem i paczka zamiast pójść kurierem na adres właściwej osoby, to poszła do paczkomatu do mnie, a moja paczka fizycznie jest nie wiadomo gdzie (prawdopodobnie na sortowni). Sprzedający twierdzi, że to ja mam reklamować teraz to w InPoście, ale przecież do mnie moje zamówienie nadal nie dotarło, to w sumie dlaczego ja mam odpowiadać za paczkę i szarpać się teraz o to z InPostem? Gdzie leży racja i co dalej powinienem zrobić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@rafulka12 a kupiłeś od firmy czy osoby prywatnej ?

Na pewno zgłosić to do InPosta żeby zabrali błędną paczkę i poszukali Twojej, czasem się odklejają etykiety i potem jest taki zonk 🙂

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

rafulka12
#9 Pomysłodawca#

Od firmy, wysyłka Smart.

oznacz moderatorów

rafulka12
#9 Pomysłodawca#

Zobaczymy, jak się sytuacja rozwinie. Po telefonie do InPost twierdzą, że w 48 godzin prawidłowa paczka powinna jednak do mnie dotrzeć, a co do tej nieprawidłowej, to ktoś się odezwie i powie co dalej. Ta paczka, która do mnie dotarła, nie dość, że miała być kurierska, to pobraniowa, a finalnie znalazła się w paczkomacie jako przedpłacona 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@rafulka12 poczekaj na InPost, jak nie ogarną tego do 48 h, złóż reklamację sprzedawcy, zła paczka Cię nie interesuje zwykła pomyłka, zabiorą ją od Ciebie. Sprzedawca też nic innego od ręki nie zrobi jak poinformowanie przewoźnika i będą kazać czekać na przeszukanie sortowni, tym bardziej że sprzedawca ma że odebrałeś paczkę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@rafulka12 bardziej bym wskazywał na słabą czytelność etykiety , głównie kodu paskowego , Inpost w takim przypadku klei swoją , było kilka i pomerdali , miałem podobny przypadek z klientem , ale wszystko w 2 dni zakończyło się pomyślnie 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

o też tak miałem z DPD dwie etykiety na przesyłce:)

oczywiście zawsze winny sprzedawca bo przecież allegro za usługi allegro nie odpowiada

mimo, że zapewnia bezpieczne zakupy

 

skontaktuj się z odbiorcą z tych drugich danych

 

my to wyjaśniliśmy z dpd i ze stroną do której miał iść towar

oczywiście z dpd szło z oporami dlatego była potrzebna druga strona

skończyło się z tym, że kierownik lokalnego biura dpd stał z naszą przesyłką

pod firmą jeszcze przed otwarciem i czekał na nas byśmy wydali przesyłkę ze złym towarem

 

dpd znalazło przesyłkę do nas po zawartości - leżała u nich w magazynie jako noname

 

załatwiliśmy to bez angażowania sprzedawców - tylko kupujący i dpd - ale tu pomogła dobra wola wszystkich stron - także DPD

 

My jako sprzedawcy mieliśmy ostatnie problemy z przeklejaniem etykiet na przesyłkach dpd

nasze towary trafiały do innych odbiorców - ot taki żarcik wobec sprzedawcy, który zaczyna się dopominać o terminowość odbiorów przesyłek

tutaj co muszę pochwalić odbiorcy (polskie firmy) stanęli na wysokości zadania i szybko oddali zamieniony towar co pozwoliło nam szybko odkręcić całą sytuację

co innego z Ukraińcami - tutaj mimo wiedzy, że kupujący robi szkodę swojemu rodakowi - towaru jeden Kupujący nie oddał

Inpost też ma zapewne cały magazyn w przesyłkach noname, ze zniszczonymi etykietami i itp

więc przy dobrych chęciach są w stanie zlokalizować przesyłkę

 

oznacz moderatorów

rafulka12
#9 Pomysłodawca#

Zobaczymy jak się InPost spisze z reakcją. Próbowałem się kontaktować z nadawca tej felernej paczki, która obecnie u mnie jest, ale nie odebrali, rano spróbuję może z odbiorcą. A co do etykiet to najlepsze jest to, że właściwa dla tej paczki etykieta jest bardzo ładnie naklejona i czytelna, a ta niewłaściwa etykieta, z powodu której paczka się u mnie znalazła, wygląda jakby ją coś przeżuło za przeproszeniem, dosłownie jakby się odkleiła z paczki nadanej do mnie i po przemieleniu na sortowni przywarła do paczki, która do mnie przyszła.

oznacz moderatorów