anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dokonałem przelewu 11 godzin temu i jest widoczne "Płatność w toku" !!! Anulować zakup ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gjastt
#8 Zapaleniec#

Witam,

jak w temacie, nigdy czegoś takiego nie miałem, powinienem teraz anulować zakup?

Licznik na stronie go.przelewy24.pl wyzerował sie po czym pojawiła się informacja o błędzie.

 

Co mam robić ?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Gjastt nie !  ANULUJ PŁATNOŚĆ  i ponów .

oznacz moderatorów
Gjastt
#8 Zapaleniec#

Wczoraj tak zrobiłem, zrobić to po raz trzeci ??

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Gjastt tak, spróbuj zmienić formę płatności - karta / BLIK / tradycyjny 

oznacz moderatorów
Gjastt
#8 Zapaleniec#

Poszło, wybrałem tą samą formę co wcześniej.

Teraz jednak postanowiłem wyłączyć AdBlocka i bez problemów poszło.  Wygląda na to że ABP blokował przechodzenie na stronę przelewy24.  Dzięki za szybka odpowiedź.

oznacz moderatorów