Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przyszedł mi email, że Allegro chce mi zwrócić pieniądze wypełniając wniosek w ciągu 7 dni bo nie mają numeru konta i ewentualnie potwierdzenie przelewu itd., a ja mam tylko małe pytanie czy nie dało by rady tych środków przekierować do płatności? I czy jest jakaś możliwość poniesionych kosztów opłaty wpłaty na poczcie (13 zł niecałe ;D)? Bo poniosłem małą opłatę na poczcie dlatego pytam bo tych środków raczej nie uda mi się odzyskać. I czy zalecają państwo ponownie dokonać tego zakupu tą metodą czy inną? hmm Pozdrawiam.
@littleangel5 Co masz na myśli pisząc "przekierować do płatności"? Chodzi o płatności za kolejne zakupy? Jeśli tak, to niestety nie ma takiej możliwości.
Jeśli operator płatności skontaktował się z Tobą w sprawie zwrotu i nie masz konta w banku, to podaj numer konta kogoś z rodziny, sąsiada czy znajomego, który później przekaże Ci środki.
Jeśli chodzi o zalecenia, to najwięcej problemów pojawia się właśnie podczas płatności na poczcie czy w innych punktach. Skuteczniejsze są płatności internetowe, zatem (jeśli oczywiście masz taką możliwość) następnym razem właśnie w ten sposób opłać zamówienie.
"@littleangel5 Co masz na myśli pisząc "przekierować do płatności"? Chodzi o płatności za kolejne zakupy? Jeśli tak, to niestety nie ma takiej możliwości. "
To mam na myśli, że wpłacone środki nie zostały zaksięgowane i czy jest możliwość aby jakaś moderacja po otrzymaniu informacji danej transakcji mogła edytować tą wpłatę jako zrealizowaną i zatrzymać pieniądze w systemie ;> Nie wiem jak to działa ale pewnie nie ma takiej możliwości i czy ponownie po otrzymaniu zwrotu pieniędzy jest zalecane aby dokonać zakupu danego przedmiotu tą samą metodą płatności? ;> Ja pierwszy raz tak miałem. Nigdy mi się to nie zdarzyło. Pozdrawiam.
"Jeśli operator płatności skontaktował się z Tobą w sprawie zwrotu i nie masz konta w banku, to podaj numer konta kogoś z rodziny, sąsiada czy znajomego, który później przekaże Ci środki. " Podałem swój numer konta i do jutra oczekiwany czas zwrotu.
"Jeśli chodzi o zalecenia, to najwięcej problemów pojawia się właśnie podczas płatności na poczcie czy w innych punktach. Skuteczniejsze są płatności internetowe, zatem (jeśli oczywiście masz taką możliwość) następnym razem właśnie w ten sposób opłać zamówienie. "
Aha rozumiem, że te metody płatności są najbardziej bezproblemowe. A dowodem wpłaty w przypadku płatności internetowej co jest? Bo na poczcie pani daje mi pokwitowanie ;> Pytam bo pani z obsługi przy pierwszym kontakcie udzieliła mi informacji, że będzie potrzebne ewentualne zdjęcie Pokwitowania wpłaty. Link do PayU wymagał tylko email, numer konta i Imię i nazwisko. Pozdrawiam.
@littleangel5 Nie ma takiej możliwości — te środki wrócą do Ciebie i wtedy będziesz mógł ponownie dokonać zakupu.
Dowodem płatności (jeśli zlecałeś ją na poczcie) jest pokwitowanie/blankiet, który dostajesz po zleceniu. Z kolei dowód płatności internetowej masz w aplikacji czy na swoim koncie w banku, co jest dużo lepsze, bo nie zgubisz tego.
Wpisz swoje imię, nazwisko, numer konta. Jeśli w PayU będą potrzebowali również potwierdzenia, to z pewnością skontaktują się z Tobą ponownie i udzielą więcej informacji.
Na koniec jeśli by pani mogła zaproponować te opcje najmniej awaryjnych płatności to byłym wdzięczny ;]
@littleangel5 Generalnie wszystkie internetowe 🙂
Przelew tradycyjny jest najbardziej "awaryjny" i do tego najdłużej się księguje (bo nawet do 14 dni)
Ewentualnie Allegro Pay lub Google Pay mi pasują ;> Pozdrawiam
@littleangel5 Przelewy internetowe, szybkie są lepsze niż przelew tradycyjny który na dzień dzisiejszy to w każdym calu problem.
Mi pierwszy raz to się zdarzyło tą metodą płatności od początku na allegro więc nie wiem czy takie bardzo awaryjne, a to będzie moja obecność już wieloletnia więc jak na tyle lat to jak dla mnie 1% awaryjności ze 100% xd
W sumie się też zastanawiam czy by nie doszły środki po kilku dniach jak pani powyżej wspomniała, że mogą pieniądze iść nawet "(bo nawet do 14 dni)". Po przeczytaniu tego trochę mnie to zaskoczyło. Ja czekam tylko do 3 dni jak mają napisane ;> Zbyt duże środki abym zwlekał z decyzją, w sumie to może by doszły i do końca się w obsłudze nie orientują ;> ale jeśli zawsze w ciągu 2 dni pieniądze byly zaksięgowane, a teraz idzie 3 dzień to limit oczekiwania trochę się wyczerpał. Wciąż mam tą myśli, że wpłacałem kolejnego dnia dosłownie przed świętami więc może też to wpłyneło na opóźnienie tranzakcji ;>