Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dokonałem zakupu u sprzedawcy który ma teraz zawieszone konto. Nie mam możliwości skontaktowania się, co teraz z zakupionym przedmiotem?
Zawieszenie konta nie zwalnia sprzedającego z obowiązku finalizacji transakcji. Skontaktuj się z nim przez Dyskusję, będzie musiał odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, a w razie potrzeby do Dyskusji włączy się pracownik Allegro i Ci pomoże. Jeśli mimo to nie otrzymasz towaru i zwrotu wpłaty, wystąpisz o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących.
Jak najbardziej skorzystam z podpowiedzi, będę próbował , martwi mnie jednak fakt że zakup dotyczył rękawiczek nitrylowych a Program Ochrony Kupujących raczej nie działa w tym przypadku. Mylę się?
Działa.
To super. Dam znać jaki będzie finał. Pozdrawiam.