Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam pewien problem. Tydzień temu kupiłam przedmiot u jednego ze sprzedawców. Zamówienie opłaciłam w ten sam dzień (mam potwierdzenie przelewu), a pod zamówieniem nadal pojawia się informacja o tym, abym dokonała płatności.
Kontaktowałam się ze sprzedawcą który poinformował mnie, że przelew do niego nie dotarł.
O co może chodzić?
@Client:68634980 pytanie jaka była wybrana forma płatności/przelewu ? Jeśli przelew tradycyjny, to wystarczy coś pomieszać w tytule i nie dojdzie. Czy kasa zeszła z konta ? Czasami jest tak, że zejdzie ,a potem zostanie cofnięta, właśnie ze względu na jakieś zmiany w tytule płatności, albo wisi tak w nieskończoność.
Proszę sprawdzić jaki jest status płatności ? rozpoczęta, anulowana, zakończona ?
@Client:68634980 Podaj mi proszę numer oferty, o którą chodzi. Sprawdzę to.