Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś zna użytkownika Client:[edit]?
Otrzymałem od niego wiadomość dotyczącą mojego ogłoszenia, lecz w tłumaczeniu z obcego języka. Podejrzewam, że to jest próba jakiegoś oszustwa. Treść wiadomości:
"Witaj, Jestem zainteresowany zakupem tego produktu od Ciebie, czy nadal masz go na sprzedaż, proszę o kontakt pod adresem ([edit]@yahoo.com) w celu dalszej rozmowy. Przepraszam, pracuję jako kapitan statku i teraz jestem na długa podróż Mam dostęp tylko do mojego adresu e-mail
28 Kwi. 2020, 16:32"
oraz treść e-maila:
To prymitywna próba oszustwa, tzw. nigeryjski przekręt. Nie odpowiadaj, nadawcę zablokuj, powiadom Allegro o oszuście.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Przekręt, stary jak internet. Zablokuj, zapomnij.
Jaki cel jest w takim przekręcie? Z pozoru nie widać zagrożenia. Dopóki kupujący nie wpłaci, nie wyślę towaru.
@bartbreak Jedna z wersji : wysyła Ci podrobiony dokument że przelew wyszedł, ale otrzymasz go dopiero gdy wyślesz przedmiot.
dokładnie @bartbreak - otrzymasz coś co ma sugerować, że wpłata od niego poszła, może jest transferowana między bankami itd. Oczywiście to będzie lipa, większość osób na to nie pójdzie, ale znajdą się tacy to łykną i wyślą na ładne oczy 🙂
nie mogę znaleźć opcji zablokowania klienta... jak to zrobić? Ten klient znowu przysłał taką samą wiadomość.
@wrocer obawiam sie, że nie da się zablokować wiadomości, można kogoś dodać do czarnej listy, ale to blokuje możliwość zakupu, ale chyba nie wysyłania wiadomości.
a gdzie jest ta czarna lista?