anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieznany Client?

MAMY ROZWIĄZANIE!
wrocer
#9 Pomysłodawca#

Czy ktoś zna użytkownika Client:[edit]?

Otrzymałem od niego wiadomość dotyczącą mojego ogłoszenia, lecz w tłumaczeniu z obcego języka. Podejrzewam, że to jest próba jakiegoś oszustwa. Treść wiadomości: 

"Witaj, Jestem zainteresowany zakupem tego produktu od Ciebie, czy nadal masz go na sprzedaż, proszę o kontakt pod adresem ([edit]@yahoo.com) w celu dalszej rozmowy. Przepraszam, pracuję jako kapitan statku i teraz jestem na długa podróż Mam dostęp tylko do mojego adresu e-mail

28 Kwi. 2020, 16:32"

oraz treść e-maila:

"Am ready to give you 750 EUR for the item,am here to make a legal and secure transaction with you i hope you will do the same with me?. i will like to inform you that i work as a ship captain and am buying it for my Family in Africa,so i will be the one responsible for the pick up and delivery stuff,i already have a shipping company,the shipping agent will come over to your location to pick up the item from you after i have made the payment to you, kindly get back to me with your  full name  and address so that i can forward it to the shipping company to calculate the shipping fees for me
 
Name:
Direction:
City:
State:
zip code:
Country:"
Moje ogłoszenie dotyczy sprzedaży samochodu!
Co o tym sądzicie? Ma ktoś podobne doświadczenia?
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Client:79179573
#16 Inspirator#

@wrocer 

To prymitywna próba oszustwa, tzw. nigeryjski przekręt. Nie odpowiadaj, nadawcę zablokuj, powiadom Allegro o oszuście.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

Przekręt, stary jak internet. Zablokuj, zapomnij.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
bartbreak
#7 Wielbiciel#

Jaki cel jest w takim przekręcie? Z pozoru nie widać zagrożenia. Dopóki kupujący nie wpłaci, nie wyślę towaru.

oznacz moderatorów
pinsplash