Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pod koniec marca kupiłem produkt, miał zostać dostarczony w ciągu tygodnia. Został wysłany listem ekonomicznym. Do tej pory go nie otrzymałem, a sprzedający twierdzi, że wina leży po stronie poczty, która powolnie funkcjonuje z powodu koronawirusa. Zaleca czekać nadal, choć allegro upomina się o wystawienie komentarza. Co powinienem w tej sytuacji zrobić?
Sprzedawca jest odpowiedzialny także za list ekonomiczny, jeśli go udostępnia. Jeżeli taki list zaginie, musi oddać pieniądze lub wysłać ponownie. Odpowiada też za opóźnienia poczty. Rozpocznij z nim Dyskusję na Allegro, domagaj się bezzwłocznego zwrotu pieniędzy. Dyskusji przygląda się pracownik Allegro i pomaga. Sprzedawca ma 24 godziny na reakcję.