Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dopiero co zamówiłam.Ale przy zwrocie jest tylko kwota za przedmiot.
@Client:40262213 co chcesz zwracać skoro dopiero zamówiłaś ??? A może była darmowa wysyłka lub smart ???
A zakup od firmy czy osoby prywatnej? a może masz darmową dostawę ze Smartem więc co miałby Ci sprzedajacy zwrócić? 🙂
@Client:40262213
Jeżeli "dopiero co zamówiłaś" to w przypadku chęci rezygnacji należy wybrać opcję ANULUJ zakup.
Jeżeli opcja ANULUJ nie jest dostępna - to w przypadku wybrania opcji ZWROT i tak należy odebrać zamówiony przedmiot (jest to obowiązek Kupującego) i po jego otrzymaniu odesłać. Jest na to tylko 14 dni od wypełnienia formularza zwrotu więc lepiej go wypełniać dopiero mając towar "w garści".