Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W listopadzie zamówiłam fotel, sprzedawca 4 razy zapewniał mnie o wysłaniu towaru lecz ten nie przychodził. Otworzyłam dyskusje z allegro, otrzymałam zwrot z POK, po czym dostaje informacje od firmy kurierskiej, o dostawie fotela ;o co robic? czy sprzedający może mnie obarczyć kosztami dostawy? skoro otrzymałam zwrot za produkt, a juz go nie chce. Napisalam do sprzedawcy, ze ma anulowac wysylke lecz kontakt jest z nim trudniony, malo kiedy odpisują.
@Client:44509308 Absolutnie nie odbieraj tej przesyłki! On to wysłał na swój koszt i swoje ryzyko. Po wypłacie rekompensaty z POK, Allegro przejęło od Ciebie roszczenia i on teraz musi się z Allegro rozliczać, nie z Tobą.
Z moich doświadczeń wynika, że POK dość często bierze na siebie takie koszty.
Jeżeli faktycznie NIE CHCESZ tego fotela - nie odbieraj.
Jeżeli chcesz ten fotel - zapytać sprzedającego czy POK go obciążył. Jeżeli go obciążył - nie odbierać.
Jeżeli go NIE OBCIĄŻYŁ (i tu zależy od poczucia własnej moralności) - odbierać. W takim wypadku sprzedający kasę dostał, Ty masz kasę i fotel, a koszty ma allegro. Jako ,ze biorą już między 10 a 15% prowizji - nie ma Ci co być szkoda allegro.
@Client:44509308 Przesyłka już nie jest twoją własnością,dostałeś zwrot z POKu, nie odbieraj.