Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiałem karty pamięci, a dostałem klocki lego od innego sprzedawcy. Po kontakcie telefonicznym ze sprzedawcą klocków oraz rozmowie z przedstawicielem Inpost okazało się, że na sortowni Inpost źle nakleili etykiety i dostałem nie swoje zamówienie. Mojej paczki nie mają, bo im się zagubiła. Chcą wysłać kuriera, żeby odebrał klocki lego a ja mam składać reklamację w Inpost na zwrot kosztów zakupu. Boję się, że jak kurier odbierze mi paczkę z klockami nie będę miał żadnego dowodu do reklamacji i zostanę z niczym. Co najlepiej zrobić?
Zacznij od wystawienia negatywa sprzedawcy. Następnie otwierasz mu dyskusje i żądasz dostarczenia zamówienia zgodnego z opisem.
Sprzedawca jest z Chin i ciężko się z nim pisze bo zapewne używa translatora. Twierdzi, że wina leży po stronie kuriera, on wszystko zrobił tak jak należy i mam się kontaktować z firmą kurierską
@KoscielnaFC Nie, za poczynania kuriera odpowiada względem Ciebie sprzedawca i to jemu składasz reklamację. Otwórz spór.
@KoscielnaFC Nie składaj reklamacji w InPost i nie oddawaj paczki żadnemu kurierowi, tylko złóż reklamację sprzedawcy karty pamięci. To on odpowiada względem Ciebie za towar i przesyłkę, jej zaginięcie, a nie przewoźnik. Domagaj się wymiany na towar zgodny z opisem lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania po zwrocie paczki do niego. On powinien złożyć reklamację w InPost, bo z InPost zwarł umowę na dostawę towaru do Ciebie. Będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro.
KoscielnaFC na pewno nie chcesz tych klocków ?😁
Powiedz sprzedającemu że ty chcesz kartę i jak nie otrzymasz składasz wniosek do POK, zapewne poskutkuje. On jest odpowiedzialny za towar do chwili odebrania przez ciebie.