Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zauważyłem niezgodność już po 14 dniach od zakupu.
Czy mogę w takiej sytuacji odesłać towar?
Jaka jest szansa że odzyskam wszystkie pieniądze za przedmiot?
Kto ponosi cenę wysyłki?
@Client:53929583 zakładasz dyskusję / zgłaszasz problem z zakupem. Zgłaszasz reklamację na niezgodnośc z opisem w dyskusji, czekasz na odpowiedź sprzedawcy, postępujesz tak jak radzi sprzedawca i allegro np będzie chciał odesłania odsyłasz i z kwitem za nadanie występujesz o zwrot kosztów wysyłki. Czekasz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Z zależności od wyniku rozpatrzenia reklamacji pojawiąsię kolejne opcje np oddanie kasy z protecta ale nigdy nie nalezy być tego pewnym.
1. Zauważyłeś niezgodność dopiero po 14 dniach
2. Składasz reklamację ,odsyłasz produkt .
3. Sprzedawca rozpatruje ją i decyduje czy ją uznać czy odrzucić
4.Po uznanej reklamacji sprzedawca zwraca ci całe poniesione koszty wraz z kosztem przesyłki.
Przez dwa tygodnie patrzyłeś na produkt i używałeś go, jednakże nie zauważyłeś różnic? Czy raczej doszukiwaleś się tej niezgodności.
Składasz reklamację handlarzowi, ten powinien ją przyjąć i rozpatrzyć, jednakże nie musi się zgodzić z tobą i może ją odrzucić..
@Client:53929583 To składasz reklamację z tytułu niezgodności z opisem, zakładasz dyskusję, opisujesz ta niezgodność i tam ze sprzedającym przy pomocy Allegro ustalicie co z tym zrobicie. zwrot, reklamacja > obniżenie ceny, naprawa itd: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa