Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ale nie pisz każdego zdania w oddzielnym wątku, opisz problem dokładnie w jednym. Oczekujesz jakiejś pomocy? Sprzedawca stwarza Ci jakiś problem?
@Client:96129474, jak rozumiem Twój problem wynika z tego, że zakupiłeś przedmiot, którego opakowanie zewnętrzne było uszkodzone, a sam sprzęt posiadał wady fizyczne.
Zastanawiasz się, czy zwracając uszkodzony przedmiot, dostaniesz od Sprzedającego nowy i sprawny. Widzę, że otworzyłeś Dyskusję ze Sprzedającym. Uwzględnił on pozytywnie Twoją reklamację, a więc teraz pozostaje Ci odesłać przedmiot zapakowany w sposób, który uniemożliwi uszkodzenie. Skoro Sprzedający uznał reklamację wynikającą z rękojmi, pokrywa on koszty przesyłki. Znaczy to, że jeśli zapłacisz za odesłanie towaru, Sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty.
Możesz domagać się: naprawy towaru, wymiany na nowy lub stosownej obniżki ceny od odstąpienia od umowy za wady.
Warto pamiętać, że to Sprzedający ponosi odpowiedzialność za realizację zamówienia do momentu otrzymania przedmiotu przed kupującego. Jako Kupujący nie masz obowiązku sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera lub dostawcy. Samo przyjęcie reklamacji nie może być od tego uzależnione.
Jeśli masz jakieś wątpliwości w prowadzonej Dyskusji, zawsze możesz poprosić w niej o wypowiedzenie się pracownika Allegro.