Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłał potwierdzenie zwrotu, a pieniędzy nie mam. Było to z 2-3tyg temu. Pisał, abym kontaktowała się z tym z allegro. Ale ciężko jest czegokolwiek się dowiedzieć. Co Wy na to?
@Gham_2004 Jeśli na pewno zlecił zwrot wpłaty, sprawdź dokładnie wszystkie swoje konta bankowe. Jeśli to był zakup ratalny, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do pożyczkodawcy.
Nie był na raty, a na koncie nie ma zwrotu
@Gham_2004 Cześć. Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
19b3fbb1-418e-11ec-b57f-1525e555df95
@Gham_2004 Dziękuję. Widzę, że sprzedający zlecił zwrot (298 zł) 22 listopada. Taki zwrot powinien zaksięgować się na Twoim koncie w ciągu 3 dni, zatem sprawdź proszę dokładnie rachunek, z którego dokonywałaś płatności. W wiadomości mejlowej przesłaliśmy Ci potwierdzenie przelewu od sprzedającego.
Jeśli nie zlokalizujesz przelewu, skontaktuj się ze swoim bankiem w celu wyjaśnienia tej sytuacji.