Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam na przestrzeni tygodnia 2 nie doręczenia przesyłek jedna paczka leży na sortowni że złym adresem gdzie Ja w tej sprawie interweniuję trzy razy po czym przesyłka wraca do madawcy jest 27.09 2025 a zamawiałem przesyłkę 19 .09 .2025 o nadal czekam ..druga sytuacja dostaje e-mail że kurier dostarczy dziś przesyłkę a po 14 dostaje e-mail że nie zastał nikogo pod adresem kłamstwo konsultantka po zgłoszonej reklamacji też kłami że poinformowała o sytuacji inpost i przesyłka dotrze w sobotę czekam i nic zero informacji po kolejnym telefonie powiedziano mi że paczka dotrze w poniedziałek, zgłosiłem kolejną skargę czekam na odpowiedź od inpostu telefoniczną bo imeili z przeprosinami mam dość bo one nic nie znaczą w ich imieniu ,korzystam z ich usług 18 lat a to co się teraz dzieje to typowa olewka szanowny INPOST CHAŃBA I WSTYD .
@jaromen100 bardzo mi przykro, że napotkałeś takie trudności z dostawą.
Sprawdziłam, że jedyna przesyłka, która nie ma statusu odebranej to nr 642400137595080117790822 (z wczorajszego zamówienia).
Przesyłka z 19 września została odebrana 23 września. Czy piszesz o przesyłkach zamawianych z innego konta Allegro?
Błędny adres doręczenia może formalnie skorygować tylko nadawca (art 18 ust 1 ustawy Prawo pocztowe).
Powinieneś zgłosić błędny adres do sprzedawcy, a ten do Inpostu. Po prostu nie jesteś stronę dla przewoźnika, bo zgodnie z prawem jest nim nadawca.