Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry opiszę swoją sytuacje po zakupie, w grudniu kupiłem kolektor słoneczny z informacją że dostawa odbędzie się po 10 stycznia. Dostawa od tej pory była przekładana 3 razy z powodu braku dostawy od producenta. Założyłem spór, po czym zadzwonił sprzedający poinformował mnie tak cytuje:
Dzień dobry, w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej informuję, że mamy obecnie opóźnienie w dostawie. Planowana dostawa towaru na nasz magazyn to 14.02., planujemy dostarczyć Państwa zamówienie do dnia 18.02. Poinformuję o konkretnym terminie dostawy jak tylko towar będzie na magazynie. Bardzo przepraszam za opóźnienie i proszę o wyrozumiałość. Z poważaniem, Grzegorz [edycja].
Sprzedający informuję mnie żebym zakończył spór w momencie nie dostarczenia towaru bo ma naliczane punkty ujemne od allegro, czy coś w tym stylu nie wiem nie znam się. Odpisałem że spór zamknę w momencie dostarczenia kolektora, nie chce otrzymać zwrotu gotówki tylko kupiony przedmiot. Co mogę w tej sytuacji zrobić zamknąć spór czy zostawić go do wyjaśnienia się dostawy?
@LuleczkaR1 absolutnie nie kończ dyskusji .
@LuleczkaR1 Nie zamykaj sporu, sprzedający tylko na to czeka, a później dalej Ci będzie przedłużał terminy. Pisz też w sporze cokolwiek co kilka dni, bo jeśli przestaniesz pisać, Allegro po 30 dniach zamknie za Ciebie spór jako rozwiązany.
@LuleczkaR1 oczywiście że nie zamykaj, zamkniesz jak dostaniesz zamówienie, fakt polecą mu statystyki i może załapać się na blokadę konta ale zrobił to na swoje ryzyko, tak się kończy sprzedaż towaru którego nie ma na magazynie 😞