Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 1 grudnia zakupiem słuchawki airtpods 2 gen u klienta Client:99075308. Sprzedający twierdzi że nie otrzymał ode mnie wpłaty
Tacy Clienci sprzedający na Lokalne często nie wiedzą gdzie pieniędzy szukać, gdzie sprawdzać.
Pieniądze ze sprzedaży wpływają na konto sprzedającego na stronie Allergo Finanse (Nie Lokalne)
@07111954 A nie kupiłeś z linka na fb? może zostałeś oszukany! Jak płaciłeś przez Allegro to sprawdź w zakładce "Moje zakupy" jaki masz status płatności:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Nie. Wyjaśniło się. Gość nie wiedział że allegro nie wysyła pieniędzy na konto od razu. Trwa to 2-3 dni
No ładnie nie czyta regulaminu przed rozpoczęciem sprzedaży, ale dobrze ze wszystko się wyjaśniło.
@07111954 sprzedający otrzymał Twoją wpłatę. Tak jak napisaliśmy w dyskusji poprosiliśmy go o potwierdzenie nadania przesyłki, natomiast domyślam się, że ma problem z dostawą, ponieważ udostępnił tylko wysyłkę e-mail. Po 24h od założenia dyskusji możesz poprosić o naszą pomoc. Sprzedający napisał, że już się z nami kontaktuje na msg, więc tam na pewno Doradcy podpowiedzą, co powinien zrobić 🙂
Przesyłkę otrzymałem. Proszę o zamknięcie dyskusji.
Sam zamykasz.
@07111954 super! Ciesze się, że wszystko się wyjaśniło, to Ty możesz zamknąć dyskusję, gdy wybierzesz, że problem został rozwiązany 🙂