Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 08.07.2020. dokonałem wpłaty za telefon do tej pory nie mam ani telefonu ani pieniędzy wysłanych za towar. Sprzedający tłumaczy się że towar omyłkowo wrócił do chin, a teraz trwają żniwa i nie może wysłać moich pieniędzy. Przecież może je wysłać dokonując przelewu ze swojego konta. Musi mieć konto bo wysłane pieniądze dotarły do niego. Jego tłumaczenia są pokrętne bo najpierw był korona wirus teraz żniwa a jeszcze póżniej będą wykopki zapomniał dodać że są jeszcze święta i nowy rok i tak na okrągło.
Ten pan występuje pod nazwą Poland 154 - a ja bym dał jemu inną nazwę ale się powstrzymam.
Proszę więc o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Szybko odzyskasz pieniądze od sprzedawcy, albo zwróci Ci je Allegro. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję. Po wysłaniu wniosku sprzedawca otrzymuje odpowiedni komunikat. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Możesz wcześniej rozpocząć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w której pomocy udzieli Ci pracownik Allegro.