Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Firma kurierska DPD nie ma zamiaru dostarczyć przesyłki. Czy można ubiegać się o zwrot kosztów wysyłki?
@xyz96 a to z Twojego wczorajszego wpisu:
"Masz dowód na niezastanie?"- legło jedno kombinujesz dalej.
Kombinuj lecz nie pomożesz tym ani kupującemu ani sprzedającemu. Zarówno sprzedający jak i przewoźnik wywiązali sie ze swych zobowiązan. Jedno co możesz uzyskać to tylko rozpętac kolejna awanturę miedzy kupującym a sprzedającym w której kupujący i tak nie moze nic uzyskac. Paczka została nieodebrana z powodu niebecności odbiorcy reszta stron ( sprzedający, przewoźnik) wywiązała sie z umowy. Koniec i kropka.
No ale oczywiście Twym kombinacjom raczej konca nie bedzie wiec ja juz nie bede dyskutował. Sytuacja jest jasna.
I dla jasnośc : nie szukam zaczepki lecz pokazuje jasno że jednak mylisz sie mimo swego przeświadczenia o nieomylnosci
@xyz96 juz wczoraj Ci napisałem o GPSach w samochodach kurierskich. Dla mnie było jasne że kurier musiał być.
No dobra nie musze udowadniać jasnych rzeczy. Możesz pozostac dalej w swoich teoriach
@_Likos_ No widzisz? Obiecałeś nie rozwlekać wątku, ale to jest silniejsze od Ciebie 🙂 Wczoraj nie miałeś żadnego dowodu, a to, co było dla Ciebie jasne nie ma znaczenia.
Gdyby tylko istniało takie miejsce gdzie można zamówić paczkę i odebrać ją w wolnej chwili
Kurier to też człowiek, on ma swoje godziny pracy i tyle, jemu nie jest na rękę oddawanie paczki do punktu ( nie wiem jak w DPD, ale w Inpost np. dostają pieniądze za doręczenie, drobne bo drobne ale się zbiera)
Tak czy inaczej lepiej w punkcie Pick-up, niż czekanie na ponowną przesyłkę od sprzedawcy 🙂
raf_m nie , nie musisz brać urolpu , wystarczy zadzwonić do kuriera i dogadać szczegóły doreczenia .Na Twoje życzenie kurier może pozostawić przesyłkę np. u sąsiada lub w zaprzyjaźnionym sklepie .
Kurier ma wywalone na to. Wykonał dwa telefony i zakończył sprawę. Powtarzam: nie było powiadomienia na telefon. A tak się złożyło że przez 30 godzin nie sprawdzałem poczty więc oczywiście to moja wina. Ja zdania o tej firmie nie zmienię. Paczka zapewne wróci do sprzedawcy który niestety dostanie ocenę negatywną.
Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
Zgodnie z prośbą @raf_m zamykam wątek.