Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam dany produkt za który zapłaciłam i z konta pobrało kwotę ale nie przyszło potwierdzenie mailowe wpłaty. Anulowalam i zrobiłam zakup drugi raz gdzie znowu pobrało kwotę z konta i przyszedł mail potwierdzający wypłatę. Co robić
@KasieKxDxD Z tego wynika, że kupiłaś dwa przedmioty. Napisz do sprzedawcy i powiedz o błędzie. On Ci zwróci jedną wpłatę.
Co masz w zakładce Kupione? Jedną, czy dwie takie same rzeczy?
Mam zakupione jedno
Jeśli tak, to anulowałaś płatność i ją powtórzyłaś, a nie dokonałaś drugiego zakupu. Pieniądze z płatności anulowanej wrócą automatycznie na Twój rachunek za 2-3 dni, a druga wykonana płatność dojdzie do sprzedawcy.
@Multicom_Serwis Nic nie musisz robić, jedna z wpłat wróci do Ciebie automatyczne po około 3 dniach.