Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Dzień dobry.
Z niejasnej przyczyny, system płatności PayU, dokonał podwójnej płatności za jeden zakupiony produkt. W historii płatności banku, widnieje informacja o dwukrotnym przekazie środków. Sprzedający otrzymał jedną wpłatę. Nie udało mi się znaleźć stosownej inforamacji w "Pomocy Allegro", stąd moje pytanie do społeczności - gdzie szukać zdublowanej płatności, ew. czy istnieje system który samoczynnie zweryfikuje problem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Piotr
@pszewczyk22 trzy dni robocze i sama powinna wrócic do Ciebie
Tak czasem dzieje się na Allegro, pieniądze znikają z konta i nie docierają do odbiorcy wpłaty. Wracają do kupującego po kilku dniach, w tym czasie pracując na odsetki dla operatora płatności.