anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja bez końca

ab-sat
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Ile czasu będzie trwała dyskusja na temat zwrotu gotówki za rezygnację z transakcji .Przypominam że trwa to już 3 miesiąc.A  Allegro jest bezradne i ciągle toleruje oszustów .

Sprawa zwrotu 69NR/2020.Czemu ma służyć Wasze podejście do sprawy wg.otwieramy dyskusję -rozpatrujemy i tak od nowa i tak przez 3 miesiące.Czy klient już dla Was nic nie znaczy tylko jego prowizje dla Was najważniejsze.Myślę że czas już to skończyć czekam na Wasz ruch który zakończy te" Wasze bezpieczne zakupy"

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

xyz96
#21 Demiurg#

Jest na to jedna skuteczna metoda. Zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot wpłaty z POK;

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Już samo wysłanie wniosku postawi sprzedawcę na baczność i prawdopodobnie otrzymasz od niego niezwłocznie zwrot pieniędzy, a jeśli nie, zwrócić Ci je Allegro.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 No, popatrz jak osądziłeś bez sądu 😀  Skąd wiesz, że ab-sat ma rację? Nie znasz sprawy, nie wiesz dlaczego sprzedawca nie zwrócił wpłaty, a wysyłasz do POK.

@ab-sat Napisz coś więcej. Czy sprzedawca się odzywa? Dlaczego nie chce zwrócić pieniędzy? Co jest na rzeczy?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

ab-sat
#9 Pomysłodawca#

Witam.Jeżeli sprawa dotyczyła tylko mnie to nic bym nie pisał .Po prostu źle kupiłem i tyle,ale to dotyczy wielu kupujących którzy opisali tą samą sprawę i tak samo opisali negatywnie.

Po rezygnacji z transakcji sprzedający wciska każdemu że zniszczyłeś towar i proponuje 50% przy tym język kontaktu nie do zaakceptowania.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Zakończ Dyskusję i złóż wniosek do POK. Napisz w nim, że odesłałeś towar, a sprzedawca oddał Ci tylko połowę wpłaty. Powołaj się na komentarze negatywne od innych kupujących.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Znowu się mylisz, jak nie orzekam, ja proponuję zgłosić sprawę do POK i tam Allegro podejmie decyzję. To Ty napisałaś kilka dni temu, że sąd Ci niepotrzebny i sama orzekasz.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 Bo wtedy sąd nie był potrzebny. Pytający wszystko napisał i można było orzekać 🙂 Tu nie wiadomo nic, poza tym, że trwa dyskusja. Z jakiegoś powodu trwa. Z jakiego?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Nie możesz orzekać za sądy, nie przesłuchałaś świadków, nie znasz materiału dowodowego, nie masz kompetencji sądowniczych 🙂 A tutaj? Kupujący napisał, że od trzech miesięcy nie może się doprosić zwrotu wpłaty po odstąpieniu od umowy, pomimo otwartej Dyskusji. Otrzymał więc propozycję skorzystania z POK, a o przyznaniu rekompensaty decyduje Allegro.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 W momencie jak pisałam, nie wiadomo było o co jest dyskusja. Przecież Allegro też się w nią włączało. Jakoś rozsądzić nie mogli, czyli nic czarno-białe nie było. Propozycja skorzystania z POK jest wg mnie zasadna, bo teraz wiem więcej, choć nadal mam wątpliwości.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Co jest złego w wniosku do POK?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@LEW433 ?????? Ale gdzie ja napisałam, że to coś złego? Jakoś opacznie zrozumiałeś 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Z tego wywnioskowalem:"@xyz96 No, popatrz jak osądziłeś bez sądu :roześmiana_buźka:  Skąd wiesz, że ab-sat ma rację? Nie znasz sprawy, nie wiesz dlaczego sprzedawca nie zwrócił wpłaty, a wysyłasz do POK"

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Jak widać w powyższym poście napisanym przez @_HolaOla_ kupujący już się rozminął z prawdą (co do czasu trwania dyskusji). Ale ty już wydałaś jedyny słuszny i sprawiedliwy wyrok😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ab-sat allegro to portal  a transakcję zawarłeś ze sprzedającym, allegro nie jest stroną transakcji co może i da radę pomoże z resztą udaj się do sądu, policję jak zostałeś oszukany lub rzecznika konsumenta jak zakup od firmy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ab-sat
#9 Pomysłodawca#

Do kostasa11.

Wszystko fajnie ale Allegro podaje się za bezpieczną platwormę i nie ma nigdzie przy aukcji że kupujesz na własną odpowiedzialność.A tak Aliexpres też jest portalem .Ebay itp. Tam się liczy klient.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@ab-sat  Tu też się liczy klient pod warunkiem że nie dyskutuje i nie żąda zwrotu kasy bo ta ma wpływać do skarbonki allegro a nie z niej wypływać .każda zwłoka ze zwrotem kosztów procentuje dlatego nie spieszy się z rozwiązaniami problemu i zwrotami środków.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ab-sat Dyskusja rozpoczęła się 30 lipca, więc nie trwa 3 miesiące, tak jak twierdzisz. Przed chwilą nasz pracownik po raz kolejny się w niej wypowiedział i jako, że od początku staramy się pomóc dojść do porozumienia między Tobą a Sprzedającym, a od ostatniej wiadomości w sprawie minęło 11 dni, poczekajmy proszę na stanowisko Sprzedającego, który ma teraz 24 godziny na odpowiedź. 

@xyz96 Jak doskonale wiesz, POK na Allegro działa sprawnie, ale nie jest to jedyna skuteczna metoda rozwiązywania tego typu spraw między Kupującym a Sprzedającym. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Tak, wiem, są jeszcze Dyskusje, często także bardzo skuteczne 🙂 Po pierwszym wpisie kupującego można było sądzić, że tym razem będzie inaczej.

oznacz moderatorów

ab-sat
#9 Pomysłodawca#

Do Pani moderator.Jak miło to czytać "sprawa będzie rozwiązana w ciągu 24 godzin" i nie pisałbym tego postu jak bym nie czytał tego wcześniej. I heja od nowa Super...super..super

oznacz moderatorów

ab-sat
#9 Pomysłodawca#

Do tych co odsyłają do policji czy sądów,ładne filmy oglądaliście ? dozwolone od lat 7.

oznacz moderatorów