Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Sprzedawca wysłał produkt niespełniający norm. Zwróciłem towar. Dyskusja ze sprzedającym nie jest zakończona i nierozwiązana. Sprzedający nie zwrócił pieniędzy i nie zwrócił kosztów odesłania towaru. Allegro zakończyło dyskusję automatycznie po 30 dniach, nie wiedząc, czy została rozwiązana. Nie ma możliwości ponownego otwarcia dyskusji. Nie ma również możliwości napisania listu do Allegro, na stronie nie ma adresu e-mail lub numeru telefonu do Allegro.
Co radzisz zrobić w takim przypadku?
Wniosek do POK, tak już ze 2 tygodnie temu mogłeś go złożyć.
Dzień dobry. Zrobiłem to i napisałem reklamację do sprzedawcy, odesłałem towar i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Jednak Allegro automatycznie zamknęło dyskusję za 30 dni, a teraz nie ma jak nic napisać ani powiedzieć. Do Allegro nie ma też możliwości pisać ani dzwonić, nawet e-maila. Jak mam się skontaktować i z kim? Jak otrzymać zwrot pieniędzy?
@Client:104403145 Zawsze jest kontakt, napisz tu i opisz sytuacje: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dziękuję za radę.
@Client:104403145 Cześć. Czy mogę Cię prosić o numer tego zamówienia?
Dzień dobry. Numery zamówień, jeśli dobrze rozumiem, gdzie szukać, są następujące:
11879632137
11879687668
@Client:104403145 to numery ofert. Numer zamówienia masz w zakładce Moje zakupy w szczegółach zakupu.
11879632137
11879687668
Kupując słuchawki za 100 zł. które kosztują 500 zł nie należy oczekiwać produktu choćby zbliżonego do oryginału. Jakże trzeba być naiwnym i jakie koszty ponieść (nie tylko finansowe), by się o tym przekonać.
I teraz co? wniosek do POK i Allegro wypłaca pieniądze z prowizji uczciwych sprzedawców - jakże to wygodne. Ale pretensje można mieć tylko do Allegro, że pozwala takie chamskie podróby podpinać dalekowschodnim cwaniakom pod katalog produktów.
Kupiłem produkt za 124zł, zwykła cena w sklepie z VAT to 250zł. Problem w tym, że towar na opakowaniu iw środku nie pasował. To oczywiście oszustwo, a nie tylko problem z jakością produktu. Allegro musi reagować na takich sprzedawców i pozbawić ich możliwości sprzedaży swoich produktów i oszukać kupujących. To nie tylko kwestia ceny produktu.
@Client:104403145, otworzyliśmy tę Dyskusję ponownie. Możesz ją kontynuować i w razie potrzeby poprosić o pomoc pracownika Allegro.