Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam rozpoczętą dyskusje ze sprzedającym w sprawie naprawy hulajnogi,początkowo ciężko było się dogadać, że żądam naprawy przez serwis a nie dosyłanie części, które i tak nie powodują naprawy hulajnogi, w końcu po drugiej interwencji ( bo raz kurier nie przyjechał na umówiony rzekomo dzień) zabrano hulajnogę na serwis. Teraz czekam na odesłanie naprawionej hulajogii, a sprzedający prosi żeby zamknąć dyskusję. Ja piszę, że zamknę jak odeślą naprawiony sprzęt. Sprzedający pisze, że jak nie zamknę dyskusji to może przedłużyć to proces naprawy. Co zrobić w takiej sytuacji? Zamknąć czy czekać na zwrot naprawionej hulajnogi.
Po 1 oddałeś hulajnogę na reklamację czy gwarancję?
Po 2 nie zamykaj nic póki temat nie zostanie załatwiony