anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziękować czy nie (przez centrum wiadomości)? Oto jest pytanie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
RecepturkaGumka
#7 Wielbiciel#

Chciałam podziękować sprzedawcy przez centrum wiadomości i wyskoczyła mi taka informacja: 

"Psst! Tu Allina, chatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź.

Za każdym razem, gdy ktoś komuś dziękuje – gdzieś na świecie jakiś czatbot szczerzy algorytmy. Dziękuję również w imieniu sprzedającego."

Szczerze mówiąc, jestem nieco skonsternowana. To dobrze, że wysyłam tę wiadomość? Źle? Mam wybrać "tak wysyłam" czy "nie, nie wysyłam"? Szukałam w necie i zrozumiałam tyle, że sprzedawca byłby zobowiązany odpowiedzieć na moje podziękowanie, więc lepiej go nie wysyłać, czy tak? Kliknęłam (na wszelki wypadek) "nie" - czy sprzedawca zobaczy moje podziękowanie? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
milka1234567890
#18 Luminarz#

Tak sprzedawca odpowiada ale mają także ustawione odpowiedzi automatyczne. Niedługo ludzie już nie będą potrzebni.🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
majster_man
#14 Krzewiciel#

A kto będzie pakował paczki żeby statystyki szybkich wysyłek nie spadały?

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Allina,😂

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@majster_man Jak to kto? Automaty https://trans.info/pl/135388

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
raptownywaldek
#7 Wielbiciel#

Jakoś ja jako sprzedający nie mogę tego ustawić

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@RecepturkaGumka faktycznie, sprzedawca musi odpowiedzieć na każdą wiadomość, bo inaczej spada mu jakość sprzedaży. Alina jest właśnie po to, żeby do prostych spraw nie angażować sprzedawcy. Mogłaś wysłać tą wiadomość, bo w tym przypadku Alina wyręczyła sprzedawcę, może trochę dziwnie. 😏 Dla sprzedawcy, najlepszym podziękowaniem będzie pozytywna ocena i komentarz. 🙂

oznacz moderatorów
RecepturkaGumka
#7 Wielbiciel#

@konto zamknięte Oczywiście masz rację, ale akurat miałam dodatkową prośbę i sprzedawca był tak miły, że zechciał się do niej przychylić. Więc chciałam mu za to podziękować. I teraz jestem nieco pogubiona, czy w ogóle powinnam wysyłać takie wiadomości czy zwracam nimi ludziom głowę? Gdybym nacisnęła wyślij, to co wtedy?

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@RecepturkaGumka gdybyś wysłała wiadomość za pośrednictwem Aliny, to sprzedawca nie musiałby już na nią odpowiadać, a podziękować możesz, jak już pisałam, w komentarzu do oceny. Każdy pozytywny komentarz jest dla sprzedających cenny. 🙂

oznacz moderatorów
RecepturkaGumka
#7 Wielbiciel#

Teraz już chyba rozumiem 😉 Dziękuję za odpowiedź! 

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Tak ale czasem "co za dużo, to nie zdrowo". Wszystko zależy od kupującego, należy odpowiadać, a podziękować można.

oznacz moderatorów
firmakrzak
#11 Animator#

@RecepturkaGumka tylko na pierwszą wiadomość od klienta sprzedawca musi odpowiedzieć, aby mu nie spadły statystyki. Wiadomość z podziękowaniem prawdopodobnie była kontynuacją korespondencji, więc sprzedający nie byłby zmuszony odpowiadać 🙂

oznacz moderatorów
RecepturkaGumka
#7 Wielbiciel#

@firmakrzak Masz rację, tak właśnie było 🙂 Wielkie dzięki za odpowiedź! 

oznacz moderatorów