anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dzień dobry, kupiłem produkt, zapłaciłem pełną cenę, ale produkt nie został wysłany, napisałem do sp

Client:106876531
#7 Wielbiciel#

dzień dobry, kupiłem produkt, zapłaciłem pełną cenę, ale produkt nie został wysłany, napisałem do sprzedawcy, a on odpowiedział, że produkt został sprzedany dawno temu i nie otrzymał ode mnie żadnych pieniędzy, jak mogę Otrzymuję zwrot pieniędzy

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106876531 Czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów