anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry! Około miesiąc temu zostałam zablokowana przez Sprzedawcę bez wyjaśnienia przyczyny.

Client:89677023
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Około miesiąc temu zostałam zablokowana przez Sprzedawcę bez wyjaśnienia przyczyny. Napisałam do niego ponownie, aby wyjaśnić przyczynę blokady. Sprzedawca poinformował mnie, że zwróciłam brudny towar, a jeden z towarów był z uszkodzonym zamkiem błyskawicznym. Nie wierzę, że mogłam złamać zamek błyskawiczny, ponieważ traktuję rzeczy ostrożnie, a kiedy mierzyłam sukienkę, wszystko było w porządku, jak pamiętam (ale minęło dużo czasu może nie zauważyłam żadnych problemów z rzeczami). Minęło dużo czasu i sprzedawca mógł mi zgłosić ten problem. Nigdy nie było takich problemów z jakimi sprzedawcami i z tym sprzedawcą też było w porządku. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:89677023 Cześć! Przykro mi, że doszło do takiej sytuacji, ale sprzedający ma prawo dodać Cię do listy nieaktywnych kupujących (do maksymalnie 180 dni) jeśli ma uzasadnione powody. W takiej sytuacji po prostu poszukaj interesujących Cię ofert u innych sprzedających. 

oznacz moderatorów

Client:89677023
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo!! Czyli po 180 dniach mogę ponownie coś zamówić w tym sklepie?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:89677023 Tak, wtedy już nie będziesz widniała na liście nieaktywnych kupujących

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Lepiej w tym samym sklepie więcej nie zamawiaj. Ale będziesz mogła zamówić jeśli lubisz konflikty.

oznacz moderatorów

Client:89677023
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za radę!

oznacz moderatorów

Client:89677023
#8 Zapaleniec#

Bardzo obraźliwa sytuacja, ponieważ uważam, że nie może być w 3 zamówieniach za każdym razem jakiś zepsuty towar.Kiedy wskazałam, że to na pewno jakiś błąd i że wszystko było w porządku zawsze i tylko ten sprzedawca ma jakieś problemy, sprzedawca odpowiedział, że "Proszę swoje domysły pozostawić. Sugerujemy się faktami i rzeczywistym stanem przedmiotów które zostały zniszczone."Klient kilkukrotnie zwrócił nam towar uszkodzony bądź zabrudzony. Z tego powodu możliwości korzystania z naszej oferty została zablokowana. Negatywny komentarz w tym przypadku jest szczytem bezczelności. "

Cóż, jak to możliwe, jest to bardzo obraźliwe i dlaczego wcześniej nie powiedziano mi, że coś jest nie tak z produktem

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:89677023 czy bierzesz pod uwagę ew. uszkodzenie w transporcie ? , wielokrotnie otrzymywałem zwroty szklanych produktów zawiniętych tylko w szelestkę często z biedry 

oznacz moderatorów

Client:89677023
#8 Zapaleniec#

Chodziło o 2 koszulki i sukienkę. Sprzedawca powiedział, że posmarowałam makijażem 2 koszulki i złamałam Zamek na sukience, a wszystko to w ciągu 3 różnych zamówień. Nie wierzę, że mogłam posmarować makijażem koszulki i na pewno złamać zamek błyskawiczny, ponieważ starannie założyłam i zdjęłam sukienkę. Może coś było już nie tak z zamkiem a może to oszustwo sprzedawcy, aby zablokować mnie na aukcjach. Cały czas brałam udział w ich aukcjach i odkupiłam niektóre towary i wszystko było w porządku.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:89677023 No ale po co chcesz znowu u niego kupować? > dokonywać następnych zwrotów > skoro ma kiepski towar bo zwracasz, to wyświadczył Ci przysługę > nie będziesz musiała zwracać > takie zwroty to dla sprzedawcy wymierny koszt > poszukaj sobie innego > "tego kwiatu to pół światu"

oznacz moderatorów

Client:89677023
#8 Zapaleniec#

Ale sprzedawca przecież sam wybrał tą drogę sprzedaży rzeczy outlet poprzez licytacje za tanio🤔

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:89677023 Wybrał, ale to nie oznacza, że jest zachwycony skoro  np. na 10 sprzedanych rzeczy 5 wraca > poza tym sprzedawca nie będzie zgłaszał kupującemu problemu, bo to się źle kończy > najczęściej taki "kupiec" jest ciężko obrażony i wali negatywa bez uzasadnienia.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:89677023  To co piszesz to są  poważne oskarżenia i jeśli są nieprawdziwe to masz prawo sie bronić.  Masz prawo napisać sprzedającemu negatywny komentarz jeśli to Allegro, a nie lokalne.  Masz tez prawo  złożyć reklamację do podejścia sprzedawcy i napisać swoje uwagi  otwierając dyskusję Allegro. Wystarczy kliknąć "Zgłoś problem z zakupem" i opisać brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.

Nie wiem czy coś wskórasz ale na pewno podziękujesz mu tym pięknie za blokadę sprzedaży.

oznacz moderatorów