Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @Client:61027509! Na Pani koncie są dwa zamówienia: zamówienie nr 126acd10-35c6-11ee-9527-d1adb035b911 (tytuł oferty to ETUI PANCERNE SLIDE DO MOTOROLA MOTO G72 + SZKŁO) jest widoczne w systemie i wszystko wygląda poprawnie. Ten zakup jest widoczny tutaj.
Natomiast płatność ma status "rozpoczęta", ponieważ wybrana metoda płatności to przelew tradycyjny, a taki może księgować się nawet 5 dni roboczych. Jeśli chce mieć Pani pewność, że wszystko jest poprawnie, to poproszę o przesłanie na adres e-mail spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia tego przelewu, wówczas będę mogła skonsultować z operatorem płatności czy wszystko w porządku 🙂
Natomiast zakup z oferty LUKSUSOWE ETUI SKÓRZANE DO MOTOROLA G72 + SZKŁO x3 jest anulowany (płatność również), więc jeśli chciałaby Pani kupić to skórzane etui to konieczne będzie ponowne złożenie zamówienia.