anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry pani czy zamówiłam dobrze etui skórzane do Motorola g72 Plus szkło hartowane

Client:61027509
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:61027509! Na Pani koncie są dwa zamówienia: zamówienie nr 126acd10-35c6-11ee-9527-d1adb035b911  (tytuł oferty to ETUI PANCERNE SLIDE DO MOTOROLA MOTO G72 + SZKŁO)  jest widoczne w systemie i wszystko wygląda poprawnie. Ten zakup jest widoczny tutaj
Natomiast płatność ma status "rozpoczęta", ponieważ wybrana metoda płatności to przelew tradycyjny, a taki może księgować się nawet 5 dni roboczych. Jeśli chce mieć Pani pewność, że wszystko jest poprawnie, to poproszę o przesłanie na adres e-mail spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia tego przelewu, wówczas będę mogła skonsultować z operatorem płatności czy wszystko w porządku 🙂 

Natomiast zakup z oferty LUKSUSOWE ETUI SKÓRZANE DO MOTOROLA G72 + SZKŁO x3 jest anulowany (płatność również), więc jeśli chciałaby Pani kupić to skórzane etui to konieczne będzie ponowne złożenie zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów