anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry . Sprzedawca odesłał mi gotówkę 26.11. za towar , który nie dotarł . Do dnia dzisiejsze

adi7275
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Sprzedawca Verpel zrobił zwrot kosztów za towar , którego nie otrzymałam 26.11. ( 54,56zl )

Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy na konto za to otrzymałam informację, że to allegro zarządza zwrotami . Proszę o kontakt. 
To samo dotyczy firmy Stella , która nie wywiązała się z zamówienia z 15.11. i również zwróciła mi gotówkę ale do tej pory - czyli 02.12. nic nie otrzymałam . 
Proszę o wyjaśnienie sprawy i zwrot kosztów . 
Milena [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

@adi7275 A mail od Allegro o zwrocie przez sprzedającego był? a jak metoda płatności.

oznacz moderatorów

adi7275
#1 Nowicjusz#

Płatność blikiem 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adi7275 płatność w obu tych zamówieniach to Apple Pay. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adi7275 dzień dobry! Sprawdziłam to i zwroty zaksięgowały się poprawnie, powinny trafić na Twoje konto przypisane do Apple Pay, z którego skorzystałaś podczas płatności. 
Jeśli ich tam nie widzisz, daj proszę znać. Poproszę o przesłanie potwierdzenia zwrotów, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów