Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedawca Verpel zrobił zwrot kosztów za towar , którego nie otrzymałam 26.11. ( 54,56zl )
Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy na konto za to otrzymałam informację, że to allegro zarządza zwrotami . Proszę o kontakt.
To samo dotyczy firmy Stella , która nie wywiązała się z zamówienia z 15.11. i również zwróciła mi gotówkę ale do tej pory - czyli 02.12. nic nie otrzymałam .
Proszę o wyjaśnienie sprawy i zwrot kosztów .
Milena [edycja]
@adi7275 A mail od Allegro o zwrocie przez sprzedającego był? a jak metoda płatności.
Płatność blikiem
@adi7275 płatność w obu tych zamówieniach to Apple Pay.
@adi7275 dzień dobry! Sprawdziłam to i zwroty zaksięgowały się poprawnie, powinny trafić na Twoje konto przypisane do Apple Pay, z którego skorzystałaś podczas płatności.
Jeśli ich tam nie widzisz, daj proszę znać. Poproszę o przesłanie potwierdzenia zwrotów, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem.