anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry Wszystkim. Uprzejmie proszę o Waszą opinię w sprawie zaistniałego konfliktu ze sprzedawc

Client:111394256
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry Wszystkim. Uprzejmie proszę o Waszą opinię w sprawie zaistniałego konfliktu ze sprzedawcą sklepu

BestDetalShop.

Zakupiłem BLOKADE ANTKRADZIEŻOWĄ Z ALARMEM do motocykla. Blokada miała być wodoodporna i zabezpieczać motocykl przed kradzieżą. Po pierwszym deszczu przestal działać alarm a tydzień temu podczas użytkowania blokada rozpadła się na 2ie części. czyli NIE SPEŁNIŁA WYMAGAŃ I ZAPEWNIEŃ,które były w jej opisie.

Skontaktowałem się ze sprzedawcą i w RAMACH jednorocznej gwarancji poprosiłem o zwrot pieniędzy lub zamianę na inny model Blokady.

Sprzedawcą odmówił ponieważ jego zdaniem źle ją użytkowałam a po rozmowie tel. ,w której poprosił mnie o podniesienie,, KCIUKA ,, w górę ( powiedziałem, że jestem skłonny to zrobić po pozytywnym załatwieniu problemu) S zarzucił mi że go straszę gdyż powiedziałem że jeśli PROBLEM nie zostanie rozwiązany to zmienię teraźniejszą pozytywną opinię o nim na NEGATYWNĄ. I ODMÓWIŁ ZWROTU PIENIĘDZY LUB ZAMIANY NA INNY MODEL BLOKADY.

Proszę o Waszą opinię i radę co mam zrobić w tym wypadku. 

Sprzedawcą to 

 BestDetalShop

 

DZIĘKUJĘ ZA WASZA OPINIE Z GÓRY 

Inż. Dyplomowany Pedagog 

Mariusz V

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Syla270985
#12 Orędownik#

@Client:111394256 w pierwszej kolejności załóż sprzedawcy dyskusję skoro polubowny kontakt mailowy czy telefoniczny nie dał rezultatu. W dyskusji będzie musiał się ustosunkować do Twojego zgłoszenia w ciągu 24 godzin. Pewnie poprosi o odesłanie produktu żeby ocenić czy reklamacja jest zasada czy nie. W ciągu 14 dni musi wydać decyzję, czy uznaje reklamację czy nie. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:111394256 masz prawo ocenę zmienić bo i okoliczności jakie zaistniały temu sprzyjają  , fajnie że w pierwszej kolejności po wystąpieniu problemu informujesz sprzedawcę zwykłą drogą mailową , NIE FAJNIE , że on ignoruje problem próbując przezrzucić na Ciebie ciążący na nim obowiązek , nie da soę prośbą to trzeba użyć bata , otwieraj dyskusję jak radzi @Syla270985 i o zmiania oceny również nie zapomnij .

oznacz moderatorów

Client:111394256
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Otworzyłem dyskusję ze sprzedawcą BestDetalShop ale on zwaliły winę na mnie ,że źle użytkowałem Blokadę i odmówił jakiejkolwiek Pomocy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To kliknij w pomoc Allegro, po 14dniach odznacz dyskusję jako nierozwiązaną.

oznacz moderatorów

Syla270985
#12 Orędownik#

@Client:111394256 kliknij jak @LEW433 radzi, pomoże Ci pracownik Allegro. Z ciekawości, jak sprzedawca stwierdził że źle użytkowałeś blokadę? Odesłałeś mu ją? Na podstawie zdjęć to ocenił? Czy jak?

oznacz moderatorów