anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, zaginęła mi paczka zwrotna w paczkomacie

lukasb666
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Nadałam zwrot paczki w paczkomacie InPost. Paczka zaginęła. Sprzedający twierdzi, że nie ma żadnej informacji o paczce którą do niego dotarła. Mam potwierdzenie nadania ale nie mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki. Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

br.
#21 Demiurg#

Reklamację składasz na stronie InPost,  zakładka Kontakt, po zalogowaniu.

Tam jest też zakładka śledzenia paczki jeśli jej nie śledziłaś.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lukasb666 reklamację możesz złożyć tu https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-domu

a jeśli jest to zwrot w smarcie to usługa kupiona od allegro możesz zgłosić allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt chodź lepiej od razu do inposta bo allegro będzie pośrednikiem w kontakcie z Tobą 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

prosimy o kontakt na adres pomoc@inpost.pl wraz z podaniem numeru przesyłki/kodu zwrotu, po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie zweryfikujemy zaistniałą sytuację. 

oznacz moderatorów