Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Nadałam zwrot paczki w paczkomacie InPost. Paczka zaginęła. Sprzedający twierdzi, że nie ma żadnej informacji o paczce którą do niego dotarła. Mam potwierdzenie nadania ale nie mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki. Proszę o pomoc
Reklamację składasz na stronie InPost, zakładka Kontakt, po zalogowaniu.
Tam jest też zakładka śledzenia paczki jeśli jej nie śledziłaś.
@lukasb666 reklamację możesz złożyć tu https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-domu
a jeśli jest to zwrot w smarcie to usługa kupiona od allegro możesz zgłosić allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt chodź lepiej od razu do inposta bo allegro będzie pośrednikiem w kontakcie z Tobą 🙂
Dzień dobry,
prosimy o kontakt na adres pomoc@inpost.pl wraz z podaniem numeru przesyłki/kodu zwrotu, po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.