Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem pewien że można byłoby dodać opcję zmiany sposobu opłaty za zakupione towary jak przez pomyłkę wybrano zły bank. W tej chwili jest tak że trzeba anulować zakup i czekać aż znowu towar zostanie wystawiony i odnowa wykonywać zakup.
Z tego co kojarzę, jeśli wybierzesz zły bank to można anulować płatność (jest taka opcja w szczegółach transakcji) i ponowić ją z innego banku.
Jedyne czego nie można to zmienić formy wysyłki. Tutaj faktycznie trzeba jeszcze raz dokonać zakupu (a przynajmniej jakiś czas temu tak było bo mnie klienci nieraz o tym informowali, że np. przez pomyłkę wybrali odbiór na poczcie, a chcieli zmienić na paczkomat i już nie mogli).
@lkwi musisz chwilkę poczekać z 20 minut i ponowić płatność wybierając inny bank 🙂
@lkwi dokładnie, jak piszą koledzy. Po przerwaniu transakcji możesz ją ponowić 🙂 Ta pierwsza będzie widnieć w systemie, jako rozpoczęta. Następnie z poziomu "kupionych" wystarczy ponowić płatność 🙂