Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem fakturę za usługę zwrotu towaru ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy
Bardzo mi przykro.
A pytałeś o to sprzedawcę?
@rob_ert_o Chyba czegoś nie zrozumiałeś, albo źle opisałeś.
Jeżeli otrzymałeś fakturę to ty masz zapłacić zgodnie z fakturą, a nie oczekiwać zwrotu pieniędzy.
@rob_ert_o jak rozumiem chodzi o zwrot zakupu Lampa LED Panel Natynkowy Oprawa Sufitowa. Środki za sam produkt zostały już do Ciebie zwrócone 21.08.
Jeżeli masz na myśli zwrot kosztów odesłania towaru, to nie przysługuję Ci taki. W przypadku odstąpienia od zakupu koszt odesłania towaru jest po stronie kupującego, nie sprzedawcy. Dodatkowo miałeś możliwość darmowego zwrotu w ramach Smart! wykupienie płatnego zwrotu nie było konieczne.