Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
FAQ Kolporter dla kupujących
1. Dlaczego nie widzę punktu na mapie?
Punkt jest dostępny na mapie w formularzu dostawy i płatności, jeśli:
2. Opóźnienie w dostawie
Jeżeli dostawa Twojego zamówienia do punktu odbioru jest opóźniona, podaj jego numer w wątku na Gadane - sprawdzimy to.
3. Nie otrzymałem kodu odbioru, co zrobić?
Kod odbioru znajdziesz m.in. w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
4. Ile mam czasu na odbiór przesyłki z punktu?
Na odebranie przesyłki z punktu masz 2 dni robocze - przypomnimy Ci o niej następnego dnia. Po tym czasie wróci ona do sprzedawcy.
5. Czy zwracając zakup przez Kolportera muszę mieć wydrukowaną etykietę?
Nie - potrzebujesz jedynie kod zwrotu. Aby zwrócić przesyłkę zakupioną metodą Allegro One punkt, przygotuj ją, a pracownikowi punktu podaj kod zwrotu.