anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie jest moj zwrot z anulowanego zakupu

Client:44466680
#1 Nowicjusz#

Witam 7 kwietnia kupilam na allegro lustro po czym zorientowalam sie ze jest zly adres wiec od razu anulowalam kupno i za chwile kupilam ponownie ten sam produkt tylko na inny adres,a zaplacilam wiadomo 2 razy pobrali mi z konta ale anulowalam zamowienie i zwrot niby allegro twierdzi ze byl automatyczny i do dwoch dni powinny wrocic pieniadze na konto,pisze juz od trzech dni bo pieniedzy nie ma dalej to jest 142 zl to co mam sie nie upominac o wlasne pieniadze bo allegro twierdzi ze pieniadze powinnam miec a ich nie mam a wyszly z konta dwa razy i widac to na wyciagu a nie powrocily wiec co jest gdzie mam jeszcze pisac bo czuje sie z tym zle bo dojrze pieniadze znikly to jeszcze allgero uwaza ze co ja klamie i chce oszukac jestem Wasza klientka od 2016 roku kupuje dosyc czesto i jestem bardzo nie zadowolona z zaistnialej sytuacji to co allegro uwaza mnie za kogo,prosze to wyjasnic jesz cze raz prosze bo nie rozumuem takiej sytuacji zebym prosila sie o wlasne pieniadze malo tego wmawiaja mi ze pieniadze powinny byc jak ich nadal nie ma moge wyslac caly wyciag od zakupu do dzisiejszego dnia,naprawde jest dla mnie to nie zrozumiale wysylaja mi zdjecia ze pieniadze zostaly zwrocone i koniec a u mnie pieniadzy na koncie nie ma to jak to jest to juz mi nie rozchodzi sie nawet o te pieniadze chociaz one sa moje bo trzymalam sie regulaminu a  potraktowali mnie naprawde bardxo.nie ladnie osobe ktora od 8 lat robi regularnie u Was zakupy.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:44466680 Jeśli zwrot został zlecony prawidłowo a nie widzisz go na koncie to napisz przez formularz kontaktowy i poproś o potwierdzenie przelewu i zgłoś się z nim do swojego banku żeby to wyjaśnić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:44466680 Wrócić  powinny tak skąd wyszły! a anulowałeś płatność czy zakup, wg Allegro ma 2dni ale wg prawa ma 14dni, mail o zwrocie był, rozumiem!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44466680 poprosiłam o wysłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem, ponieważ sprzedający zlecił go prawidłowo 9 kwietnia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów