Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapup dokonałem 22 listopada.paczka utknęła gdzieś gdyż punkt odbioru został zlikwidowany. Oczywiście chodzi o Kolporter.pomoc Allegro nic nie wnosi do rozwiązania tego sporu.Tak sobie myślę bo strasznie dabilne i chaotyczne wypowiedzi to z jakiegoś programu a nie realnych ludzi.Mataczenie i celowe wprowadzenie mnie w błąd żebym tylko zakończył spór.Chciałem uzyskać zwrot kosztów z ochrony zakupów.No oczywiście że nie mogę gdyż paczka jest w drodze!..Ale dokąd?..Zastanawiam się kto tu jest [edycja] Allegro czy przewoźnik?
@eryk-j Ciebie nie interesuje Allegro i przewoźnik, tylko SPRZEDAWCA. To z nim zawierałeś umowę na zakup i dostarczenie towaru. To on odpowiada za paczkę do czasu, kiedy ją otrzymasz, więc jemu składaj reklamację. Poczytaj w necie o zasadach, o odpowiedzialności sprzedawcy. Możesz domagać nie niezwłocznego wydania towaru bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów. Będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Piękne słowa.. Jakie proste i przejrzyste..Tylko po co je piszesz skoro nie mają żadnego zastosowania u nieuczciwych ludzi.. Pomoc Allegro oferują nam swoje usługi w takich sytuacjach bezskutecznie..Tak..chce wkoncu żeby mi oddali pieniądze lub ta paczkę.zwracalem się do jednego i drugiego..i znów tylko czytam poradę co mogę zrobić..ale to nie działa! Bo Allegro nie reaguje na problemy tylko je zbywa..Paczka w drodze,pieniędzy nie możemy oddać!
@eryk-j Piękne i zgodne z prawem. Otwórz spór, link masz wyżej. Poproś o pomoc Allegro. Serwis nie może Ci udzielić porady niezgodnej z prawem. Pomoc Allegro nie oferuje Wam, kupującym, żadnych usług, metody dostawy oferuje sprzedawca, więc jemu składaj reklamację. Powtarzam - przeczytaj w necie o odpowiedzialności sprzedawcy za przesyłkę.
Nie otrzymasz towaru, spór nie pomoże, wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To postawi na baczność sprzedawcę i Allegro.
Wystąpiłem i zwrot..Tak zrobiłem ..prosze czytać ze zrozumieniem..
@eryk-j, przyjrzałam się tej sprawie i prowadzonej Dyskusji. Chciałabym przeprosić Cię za to, jak długo trwa jej wyjaśnianie. Rozumiem, że może być to dla Ciebie frustrujące.
Widzę, że 10 grudnia (piątek) w prowadzonej z nami korespondencji mejlowej otrzymałeś informację, że przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 3 dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, daj proszę znać. Na pewno nie zostawimy Cię bez pomocy.
Przekazałam też Twoje niezadowolenie osobom zajmującym się rozwiązaniem tej sprawy. Mam nadzieję, że zostanie ona wkrótce pomyślnie zakończona.
Do tej pory nie dostałem potwierdzenia ponownego nadania paczki..Moje czekanie jest bezsensowne.Ale rozumiem że w czwartek (po tych 3 dniach) odzyskam pieniądze?