Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupilam produkt ktory jest niezgodny z opisem, kontaktowalam sie ze sprzedajacym, e-mailem aby doslal brakujace artykuły. Sprzedajacy byl agresywny slownie, i nie widzi winy w swoim postepowaniu. Co można zrobic aby nie oszukał więcej osob. Przeklinal i wyzywal moja osobe. Wiecej nie zamówię nic przez allegro jeżeli ta sprawa nie zostanie wyjasnina.
@renatakwit402 napisz spokojnie co się stało, co było nie tak, czy została złożona reklamacja itp.
@renatakwit402 Z takim sprzedającym który sprzedaje na Allegro nie rozmawia się poza Allegro, wszystko należy robić przez Allegro, masz ich pomoc, otwórz dyskusję opisz tam problem i wszystko szybko się wyjaśni, sprzedający ma 24godz na odpowiedź, zakup na zwykłym Allegro tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na A Lokalne tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@LEW433 teraz cała korespondencja odbywa się przez Allegro i Allegro ma do tego wgląd, a jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby przepuścili wiadomości z przeklinaniem i wyzwaniem kupującego (ot takie filtry)
Mi tam kiedyś nie puścili wiadomości do Polaka mieszkającego w Niemczech która zawierała słowo "Volksdeutsche" z którym miałam zatarg na Allegro
Ostatnio sprzedajacy stają się bardzo agresywni i coraz więcej jest tu opisów na ten temat.
@LEW433 nie wiem czy zauważyłeś jak @renatakwit402 traktuje sprzedawcę - jako oszusta
jakiej reakcji się spodziewasz?
@renatakwit402 system prawny w szczególności ustawa konsumencka wyraźnie mówi jak postępować w Twojej sytuacji
działaj metodycznie i co najważniejsze zgodnie z prawem
Złóż oficjalną reklamacje na niezgodność przedmiotu z umową,
zażądaj doprowadzenia do pełnej zgodności lub odstąp od umowy
i tyle