Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry. Dnia 26-09-2022 zlozylem zamowienie na kwote 1248,63 PLN , ktore oplacilem przelewem.Jako, ze mieszkam w Holandii to ten przelew szedl przez kilka dni. Sprawdzajac czy przelew dotarl, gdzie stalo "w oczekiwaniu na platnosc" mialem pecha bo zaczela wysiadac bateria w mojej myszy, kursor przerywal i przypadkiem kliknelo mi sie w "anuluj platnosc"... Spytalem bota czy da sie jakos anulowac owe anulowanie platnosci i poinformowal mnie,ze musze zlozyc zamowienie jeszcze raz.Dnia 28-09-2022 ponownie oplacilem zamowienie na kwote 1248,16PLN jeszcze raz.Po jakims tygodniu czasu zamowienie do mnie dotarlo, lecz zwrotu pieniedzy za pierwszy przelew jeszcze nie otrzymalem a mamy dzis 17-10-2022.
Co robic w takiej sytuacji? Kto przetrzymuje pieniadze? Co robic? Oczywiscie dowody wykonania obu przelewow posiadam.
Poprosze o pomoc.
@mirkomirko70 chyba najlepiej skontaktuj się z allegro przez ten formularz
Kilka dni temu to zrobilem, tydzien temu? Cisza!
Sprobuje jeszcze raz.