anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie składacie skargi na "doradców" Allegro?

Crow_Empire
#13 Ambasador#

Jak w temacie, gdzie składacie skargi/reklamacje na "doradców" Allegro?

Przepychanka w sporze z trzema kolejnymi zakrawa już o kabaret, nie czytają co się do nich pisze i ignorują ustawę konsumencką, dokładnie art. 43d (pkt 5 i 6) i ustalają własne prawo.

Kompletnie nic do nich nie dociera, jakbym pisał z botami, lub AI. Twierdzą trzeci raz, że moim roszczeniem jest zwrot pieniędzy, a ja im kolejny raz piszę, że nie jest i nie mam prawa do takich roszczeń i, że to sprzedawca podejmie decyzję co zrobi. Nie docierają do nich proste informacje, a mnie już wysiada cierpliwość i zastanawiam się kogo oni tam zatrudniają, bo to zakrawa o kabaret.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

brakestop
#16 Inspirator#

"nie czytają co się do nich pisze" - potwierdzam

"Nie docierają do nich proste informacje" - potwierdzam

 

Po kilku próbach korespondencji, reklamacjach czy interwencjach odnoszę podobne wrażenie.

Ręce opadają.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Crow_Empire @brakestop 

"nie czytają co się do nich pisze" "Nie docierają do nich proste informacje"

tak jest budowana ta firma i jej zyski - moderatorzy nie mają uprawnień by wyjść poza schemat i gotowe formułki - wymogi korporacyjne

nie narzekajcie na moderatorów narzekajcie na firmę, która planowo i metodycznie nagina przepisy prawa

w moim przypadku skargi dalej i tak były ignorowane, a odpowiedzi pozbawione merytoryki

 

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

@RED racja - KORPO - i wszystko w temacie.

Przykładowo ja do nich:

Proszę @Allegro o interwencję. Jest to atak Phishing – metoda oszustwa,

w której przestępca podszywa się pod inną osobę lub instytucję w celu wyłudzenia poufnych informacji,

zainfekowania komputera szkodliwym oprogramowaniem czy też nakłonienia ofiary do określonych działań.

 

ONI:

w imieniu kupującego Client:111111111 zakończyliśmy Dyskusję z Tobą.

Cieszymy się, że problem został wyjaśniony! Jeśli będziesz kiedyś potrzebować informacji dotyczących zgłoszonego problemu, w każdej chwili możesz wrócić do zamkniętej Dyskusji.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Crow_Empire " jakbym pisał z botami, lub AI" - bo tak pewnie jest 🐭

Obawiam się, że ewentualną skargę musisz napisać przez formularz, tylko jako nowy ticket. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Crow_Empire 

Ale takie miejsce chyba nie istnieje.  Moderacja napisze żeby w ticketach pisać że to jest skarga. Finalnie, e-mail dostaje osoba która Cię obsługiwała i ona ma niby to sama przenieść piętro wyżej. Przecież to jasne co zrobi 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na nowogrodzką.🤣

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

racja ! Tam prezes tak samo ogarnięty jak ten z Tesco 😜

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Jedyna skarga, która czasem działa to tu do dziewczyn na forum. Chyba jak idzie pod publikę to czasem się trochę ogarniają. Tak to możesz sobie pisać tylko szkoda zużywać na nich klawiaturę...

oznacz moderatorów

banitos_2006
#11 Animator#

... to standard tutaj - od wielu lat ...

oznacz moderatorów