anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie otrzymałam produktu i nie mam możliwości reklamacji

trans-malgorzata
#2 Obserwator#

Numer zamówienia

47e86c90-65c2-11ef-93d0-9fa3ac17b511

Uwagi do zakupu

Brak

Metoda płatności

BLIK

Kwota płatności

25,94 zł

Status płatności

Płatność zakończona
29 sie 2024, 06:51

Identyfikator płatności

4ce37353-65c2-11ef-bc12-e372c537110d
Płatność w ramach usługi PayU
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@trans-malgorzata w tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów