Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca zwrócił mi 94.50 zł przez PayU w dn. 2 kwietnia. Do dziś nie ma śladu po tym przelewie ani na allegro, ani na koncie.
@czech00 W jaki sposób otrzymałeś informacje o zwrocie, jeżeli sprzedawca zwraca to ty dostajesz maila od Allegro, nie dostałeś zapewne nie zwrócił. Otwórz dyskusję ze sprzedawcą, szybko odda: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Sprzedawca twierdzi, że zwrócił i nawet przesłał mi Gmaila z potwierdzeniem. Jest tam link z nr zwrotu i jak go wybieram to pokazuje błąd.
@czech00 Pisałem Ci jak zwrócił to Allegro wysyła maila, otwieraj dyskusję, link masz.
@czech00 bo to link do allegro finanse sprzedawcy. Może niema kasy na koncie i nie zwrócił, albo przeoczyleś zwrot na koncie
Wydaje mi się, że maila nie było.
@czech00 Skąd wiesz, że zwrócił? Od niego? Jeżeli nie było maila od Allegro o zwrocie wpłaty, to nie zwrócił. Otwórz Dyskusję, wtedy szybko zwróci; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Wcześniej sprawdź dokładnie wszystkie swoje konta bankowe.
Jeżeli mail od Allegro był, reklamację złóż tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Ok, sprawa była niejasna przez brak wiadomości o tym co zrobili z przelewem. Przeznaczyli go na zwrot, ponieważ zakup był rozłożony na raty. Zapomniałem o tym, bo to było w połowie lutego a o zwrot poprosił sam sprzedający, bo partia towaru okazała się wadliwa. Może bym się połałapał gdyby pula środków wzrosła o sumę tego zwrotu ale jakoś tego nie zauważyłem i nawet nie wiem jak tego dojść, doliczyć się.
@czech00 może to Ci coś pomoże
Co się dzieje w przypadku zwrotu towaru zakupionego na raty?
albo napisz do allegro powinni pomóc
@czech00 to był zakup z wykorzystaniem Allego zapłać później, prawda? Rozumiem, że zdążyłeś spłacić ten zakup i później dokonałeś zwrotu? Bo jeżeli nie spłaciłeś, a wypełniłeś formularz odstąpienia od umowy i Sprzedający potwierdził zwrot to wymaganie Twojej płatności zostało anulowane, możesz to sprawdzić w Szczegółach zakupu w części Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy. Jeżeli to nie wyjaśnia sprawy to poproszę Cię o podanie numeru zamówienia?