Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Mam info, że firma niezweryfikowana, ale nigdzie nie widzę opcji, jak ją zweryfikować. Dodam, że chcę kupić coś z Czech z VAT 0%. Gdzie konkretnie w menu jest ta weryfikacja?
@CYNTOS W zakładce Dane konta musisz sprawdzić dane firmy:
Jeśli podczas rejestracji podałeś inny numer, należy go poprawić, klikając "edytuj dane firmy" i w polu "Numer VAT" wpisać numer identyfikacyjny VAT UE.
Następnie kliknij "Przejdź do weryfikacji" i wykonaj przelew weryfikacyjny ze swojego banku.
Niestety dodanie prefiksu PL (z odstępem lub bez) powoduje wyświetlenie czerwonego komunikatu "Nieprawidłowy format NIPu". Czyli problem pozostaje.
Zrobiłem to nawet przed założeniem niniejszego wątku. Do chwili obecnej brak odpowiedzi.
@CYNTOS Twoje zgłoszenie oczekuje na podjęcie przez doradcę. Proszę Cię o cierpliwość 😉