Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
zwróciłam towar do sprzedającego, wybrałam wysyłka własna ponieważ innej możliwości nie było. Wysłałam towar, sprzedający ją otrzymał lecz nie może mi zwrócić pieniędzy ponieważ na koncie nie widać, że przesyłka do niego wróciła. Gdzie mam wpisać nr przesyłki, aby system zaczęłam, że została dostarczona?
@sreberko91 nigdzie. Sprzedający nie musi mieć potwierdzenia, że paczka do niego dotarła. Zgłasza zwrot w zamówieniu i potem może wystąpić o zwrot opłaty transakcyjnej.
Ewentualnie możesz wysłać wiadomość z numerem paczki jak bardzo oporny
Cześć, @sreberko91. Wystarczy, że numer przesyłki podasz sprzedającemu. Jeśli zwrot nadałaś we własnym zakresie, to statusy przesyłki nie są automatycznie zaciągane do naszego systemu.